Често задавани въпроси
Нужна ли е регистрация, за да направя поръчка?
Не, не е задължително да се регистрирате в системата, за да направите поръчка. В случай, че решите да го направите, вие ще можете да пазарувате по-бързо, да следите състоянието и историята на поръчките, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
Какви са сроковете за доставка?
Цената на всяка доставка варира, в зависимост от добавеното количество във Вашата количка на база тегло и обща стойност на поръчката. На страницата на поръчка, системата ще Ви изчисли автоматично каква сума дължите. Пратките пътуват с международен сухопътен и въздушен транспорт. Сроковете на доставка са упоменати под всеки от избрания от Вас метод на доставка. Доставките до България пътуват със куриерски фирми Deutsche Post & DHL.
Мога ли да върна или заменя закупен продукт?
Всяка закупена стока от онлайн магазин TOPOUTLET подлежи на връщане или замяна до 45 дневен срок от получаване. За да можем да Ви възстановим сумата от покупката е нужно всеки продукт да бъде: със запазен търговски вид, да не бъде носен, да не бъдат премахнат етикета. Можете да се запознаете подробно с политиките за връщане и замяна тук.
Какви са начините на плащане?
Платежните методи в онлайн магазин TOPOUTLET са няколко. Можете да избирате между банков превод, плащане с дебитна/кредитна карта. Плащането Ви е сигурно и защитено и съобразено с най-високите стандарти за сигурност на система myPos.